
certificare conform condițiilor din standardul ISO 9001:2015 / SR EN ISO 9001:2015

membru afiliat al AEIP - Asociația Europeană a Instituțiilor Paritare de Protecție Socială
Organizată de PSC si Filiala PSC Galați în parteneriat cu Universitatea Dunărea de Jos Galați si Consiliul Județean Galați, conferința a reunit actori relevanți din și pentru sectorul de construcții în Regiunea de dezvoltare Sud Est: societăți de construcții, ADR SE, ITM, ISC, universități, administrația publică locală, INS, parteneri sociali etc.
Participanții au dezbătut soluții la preocupările actuale ale breslei și regiunii: forța de muncă din construcții, digitalizarea și automatizarea activităților în construcții, finanțări europene disponibile, Planul Teritorial pentru o Tranziție Justă în județul Galați, creditarea, finanțarea și asigurarea riscurilor și garanțiilor în construcții etc.
Ne-am bucurat să facem parte din soluțiile expuse și am prezentat, prin colegul nostru Laurentiu MUJA, Director Fonduri și Protecție, beneficiile fondului de protecție socială a salariaților din construcții pentru angajatorii, salariații și beneficiari de investiții din sector, demonstrând rolul CSC de sprijin real pentru constructori și pentru dezvoltarea locală.
Clusterul TEC - Technology Enabled Construction- vă invită în perioada 18-19 mai 2023 la Hotel Pullman București, la cea mai importantă conferință internațională organizată în România privind inovarea și digitalizarea în construcții, INNOCONSTRUCT, aflată la cea de-a treia ediție, ”How digital, How fast?”. Această ediție este organizată cu sprijinul SCC Construcții Erbașu, Leviatan Design și Ubitech Construcții.
Și în acest an temele sunt consistente și de interes pentru toți reprezentanții industriei AEC: BUILDING INFORMATION MODELLING (BIM). Studii de caz, Tehnologii și soluții inteligente, Eficiența energetică. Tranziția verde, Noi abordări în dezvoltarea competențelor în industrie. De asemenea, în ziua a doua a conferinței, persoanele înscrise vor avea ocazia să participe la sesiuni de match-making de 1 la 1 cu stakeholderi de interes pentru companiile lor. Aceste sesiuni sunt organizate prin intermediul platformei b2match, care asigură gestionarea rapidă și eficientă a întâlnirilor.
Dintre invitații speciali îi amintim pe ministrul Digitalizării, Sebastian Burduja, Orsolya Kover, Consilier la Ministerul Dezvoltării, Lucrărilor Publice și Administrației, Inspectorul de Stat în construcții, Paul Racoviță.
Pe website-ul conferinței www.innoconstruct.ro sunt disponibile informații cu privire la agenda conferinței, speakerii naționali & internaționali invitați la eveniment și de asemenea despre pachetele disponibile.
Conferința este bilingvă, cu traducere simultană română-engleză în prima zi.
Pentru detalii suplimentare vă stăm la dispoziție la
Consiliul de Administrație al Casei Sociale a Constructorilor (CSC), în baza Legii nr. 215/1997, a art. 12, 13, 14, 15 din Statutul CSC și a Hotărârilor nr. 262/24.02.2023 și 263 /28.02.2023 ale Consiliului de Administrație al CSC, convoacă
Adunarea Generală Ordinară a Reprezentanților (AGOR)
Casei Sociale a Constructorilor
în ziua de Vineri, 17 martie 2023, orele 11:00, locul organizării ședinței cu participarea fizică sau online, repectiv de la distanță a reprezentanților membrilor CSC fiind sediul CSC situat în București, Str. Episcopul Timuș nr. 25, sector 1.
Ordine de zi:
1. Aprobarea Raportului CA privind activitatea sa și execuția bugetară în 2022, după ascultarea Raportului Comisiei de Cenzori;
2. Aprobarea bilanțului contabil aferent exercițiului financiar 2022;
3. Aprobarea reportării pentru anul 2023 a disponibilului de protecție sociala cu aceeași destinație (299.816.221 lei);
4. Aprobarea repartizării excedentului activității anului 2022, în sumă de 2.004.604 lei, cu destinația „Alte rezerve”;
5. Aprobarea repartizării excedentului nerepartizat din anii precedenți (în sumă de 3.525.952,87 lei) cu destinația „Alte rezerve”;
6. Aprobarea utilizării sumei de 7.345.396, aferentă intrărilor din anul 2014 din cota de 0,5% cu executanți neidentificați, în vederea repartizării conform art. 10.4 din Statutul CSC;
7. Aprobarea repartizării sumei de 10.701.439 lei din cota de 0,5% nerepartizată, evidențiată pentru o perioadă retroactivă mai mare de 5 ani, membrilor CSC cu viramente din sursa 1,5% în anul 2022, în corelație procentuală cu contribuțiile acestora în anul 2022, în conformitate cu prevederile art. 10.4 din Statutul CSC;
8. Aprobarea descărcării de gestiune pentru membrii CA în legătură cu activitatea acestora și execuția bugetară în anul 2022;
9. Analizarea și aprobarea, după prezentarea propunerilor CA, a Programului de protecție socială 2023, a Programului de intrări de fonduri și a BVC de administrare a CSC pentru 2023;
10. Aprobarea actualizării indemnizațiilor acordate administratorilor și cenzorilor CSC astfel:
- Cenzori - o indemnizație în sumă de 3.500 lei net, lunar;
- Administratori - o indemnizație în sumă de 4.500 lei net, lunar;
- Administratorii CSC care sunt aleși în funcția de Președinte și Vicepreședinte CSC - o indemnizație în sumă de 6.000 lei net lunar, respectiv de 5.500 lei net, lunar.
11. Aprobarea achiziției unui imobil, compus din teren și clădiri, cu destinația de sediu CSC, în limita sumei de 11.900.000 lei (TVA inclus) și aprobarea alocării unei sume de 1.250.000 lei pentru expertize, studiu de fezabilitate, proiect tehnic, autorizație de construire etc., ce vor fi realizate în legatură cu imobilul respectiv, în vederea stabilirii modului de renovare, consolidare, amenajare, precum și împuternicirea Consiliului de Administrație să efectueze/continue toate demersurile necesare achiziționării imobilului respectiv.
Aprobările acordate la acest punct vor fi valabile până la data următoarei ședințe AGOR în care se va discuta acest subiect, dar nu mai târziu de data AGOR în care se va supune spre aprobare bugetul de venituri și cheltuieli al CSC pe anul 2024.
12. Alegerea comisiei de cenzori a CSC și a cenzorilor supleanți.
În cazul în care nu se întrunește cvorumul necesar desfășurării AGOR, aceasta se reconvoacă Vineri, 17 martie 2023, orele 12:00, în același loc.
La ședința AGOR vor participa cu drept de vot doar membrii CSC care au participat la activitatea organizației cu depuneri de fonduri în anul 2022, conform art. 15.1 - 15.3 din Statut și protocolului de vot semnat de partenerii sociali.
În conformitate cu prevederile art. 15.4. din Statutul Casei Sociale a Constructorilor, dreptul de vot poate fi delegat numai reprezentanților aceluiași partener social, în baza unei procuri semnate, depuse în original la secretariatul AGOR.
Pentru a se asigura posibilitatea și certitudinea valorificării opțiunilor de vot pentru toți membrii CSC, membrii CSC au posibilitatea transmiterii voturilor prin corespondență conform art. 12.5 din Statut.
Modul de organizare și desfășurare a ședinței AGOR cu participarea de la distanță a membrilor CSC care optează pentru prezența online este descris prin Regulamentul AGR, aprobat de AGOR din data de 07.04.2021, regulament care se va pune la dispoziția membrilor prin afișarea pe site-ul CSC www.casoc.ro.
Materialele de ședință pot fi consultate la sediul Casei Sociale a Constructorilor din București, str. Episcopul Timuș nr. 25, sector 1 și pe site-ul www.casoc.ro, cu parola de acces a fiecărui membru.
Persoanele care doresc să își depună candidatura la funcția de cenzor al CSC pot trimite o declarație de intenție însoțită de CV prin e-mail, la adresa
Confirmarea participării se poate face și prin e-mail, la adresa
Împuternicirile de participare de la distanță se transmit la sediul CSC în original (prin poștă, curier) sau scanat de pe adresele de e-mail certificate de membrii CSC.
Împuternicirile de participare fizică la ședință se depun în original la sediul CSC, dar și la Secretariatul Adunării începând cu orele 10:00, oră de la care se face înregistrarea participanților
Presedintele Consiliului de Administratie,
Gheorghe Bălăceanu
![]() |
Convocator AGOR 2023 |
Materialele de sedinta pot fi vizualizate aici, este necesara autentificarea
Va rugam sa ne contactati pentru detalii.
Va transmitem spre informare si cu multa incredere in realizarea cu succes a proiectului prin implicarea dumneavoastra directa, informatii despreProiectul DIGICONSTRUCT – Competente digitale pentru industria constructiilor , smis 143383. Informatiile complete le veti gasi accesand site-ul proiectului, www.digiconstruct.ro .
INSCRIERE COMPANII | |
Certificarea competentelor digitale este o prioritate si foarte curand o parte din acestea vor deveni o cerinta in desfasurarea procesului de achizitii publice.
Grupul tinta il constituie IMM-urile din domeniul constructiilor si angajatii acestora (din toate regiunile tarii, mai putin Regiunea Bucuresti –Ilfov).
Proiectul nostru are ca scop final :
- pregatirea profesionala a min. 350 de angajati din min. 35 IMM-uri inscrise
- consilierea a 10 companii in introducerea de programe relevante de învăţare la locul de muncă la 6 luni după finalizarea proiectului.
CONDITII DE ELIGIBILITATE PENTRU COMPANII :
Formular de preinscriere : FORMULAR PREINSCRIERE COMPANIE (IMM)
CONDITII DE ELIGIBILITATE PENTRU ANGAJATI
Formular de preinscriere: FORMULAR PREINSCRIERE ANGAJATI (IMM SECTOR CONSTRUCTII)
Va adresam invitatia de a completa formularele de preinscriere sau formularul de contact accesand site-ul www.digiconstruct.ro .
Ne puteti contacta la e-mail
la numerele de telefon : Expert recrutare si selectie companii – 0726138662 ; Expert recrutare si sectie angajati - 0729255000
Mentionam ca FPSC in parteneriat cu SC Best Smart Digital SRL vor programa primele cursuri pentru luna februarie 2023 , iar Lista cursurilor o gasiti AICI . Pentru mai multe informatii, accesati site-ul proiectului www.digiconstruct.ro .
Timpul de derulare al programului este scurt (pana la sfarsitul anului 2023), iar programul de scolarizare trebuie gandit in functie de optiunile primite din partea dumneavoastra.
Asteptam cu interes raspunsurile dumneavoastra cat mai repede posibil, pentru a putea forma primele grupe. Toate cursurile oferite prin proiect se vor finaliza cu un certificat de absolvire emis de SC BEST SMART DIGITAL SRL .
PROGRAMARE CURSURI TRIMESTRUL I, 2023
Nr. |
Titlu curs |
Tip curs |
Numar total grupe |
FEB |
MAR
|
Ore / curs |
|
1 |
Cybersecurity pentru angajați |
B |
5 |
1 |
2 |
40 |
|
2 |
Protecția datelor cu caracter personal pentru angajati – protectia datelor in mediul virtual |
B |
5 |
0 |
1 |
40 |
|
3 |
Lucrul de acasă pe platforme digitale - Lucrul de acasă: provocări ți soluții. Cum să fii productiv din sufragerie |
B |
5 |
1 |
1 |
40 |
|
4 |
Social Media pentru afaceri - Folosirea social media în mod eficient în interacțiunea cu clienții și angajații |
B |
4 |
1 |
1 |
40 |
|
5 |
Comunicare în mediul digital - Comunicare și lucrul în echipă pe platforme digitale |
B |
4 |
0 |
40 |
||
6 |
Business Intelligence - Strategii și tehnologii utilizate de întreprinderi pentru analiza datelor si informațiilor despre afaceri prin instrumente digitale |
A |
2 |
0 |
0 |
60 |
|
7 |
Managementul schimbării - Cunostinte si abilitati necesare in vederea sustinerii unei tranzactii eficiente de la o situatie actuala la o situatie ulterioara si dezvolta competentele manageriale si de leadership folosind instrumente digitale |
A |
2 |
1 |
1 |
60 |
|
8 |
Building INformation Modelling - curs de baza - Introducere in utilizarea metodologiei si softurilor BIM pentru gestionarea proiectarii, executiei si administrarii cladirilor |
B |
15 |
1 |
0 |
40 |
|
9 |
Building INformation Modelling - curs avansat - Utilizarea metodologiei si softurilor BIM pentru gestionarea eficienta a resurselor in contextul proiectarii, executiei si administrarii cladirilor. Pregatire pentru adoptia BIM in companie |
A |
3 |
0 |
1 |
60 |
|
10 |
Cybersecurity pentru cladiri inteligente CURS + LABORATOR APLICATIV |
A |
2 |
0 |
0 |
40 |
certificare conform condițiilor din standardul ISO 9001:2015 / SR EN ISO 9001:2015
membru afiliat al AEIP - Asociația Europeană a Instituțiilor Paritare de Protecție Socială